Tråkdag?

dagen började verkligen som en tråkdag....emina vaknade kring åtta, då gick martin upp med henne så jag fick sova vidare en timme. då kom han in och meddelade att det var kallat snöröjning och han var tvungen fara med en gång...så himla himla tråkigt!!! vi som hade sett fram emot en söndag med pappsen!

klev upp och eldade lite, åt frukost, kollade Lotta på bråkmakargatan med emina plockade undan. och då alla verkade ha planer för dagen så räknade jag med att stanna hemma. men så fick jag svar av syster jossi att hon bara skulle vara hemma så vi snörde snabbt på oss kläderna och for.
och nu kom vi precis hem.

det blev med andra ord en ganska lyckad dag med en massa mys med systrarna/fastrarna!!
nu sitter emina och ritar (igen!!) och jag ska ta och laga lite middag till damen. hon får äta ensam idag. är inte det minsta hungrig...

busungen min idag:

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar