Vår!!

eller ja inte riktigt kanske....men detta väder får en ju att länga ännu mer till våren och framför allt till sommaren! nog för att jag alltid brukar längta till sommaren men nu är det extremt. kanske beror det mycket på att man har barn. allt blir så mycket enklare under sommaren. och bara tanken på att få vara ledig hela familjen tillsammans..

var o lämnade emina på dagis 8.30. idag lämnade jag henne bara i hallen. gick inte in något. och när jag skulle gå tyckte emina att jag skulle följa med in men så gav jag henne en puss och sa att mamma kommer sen, och då gick det hur bra som helst! de skulle äta frukt!
hoppas hoppas att allt kommer fortsätta såhär lätt! men å andra sidan. varför skulle det inte? vi har en trygg liten dam som vet vad hon vill så egentligen är jag inte orolig.

har just varit på en underbar promenad i solen. och när jag kom hem körde jag alla magövningar jag kunde komma på! nu ska mammamagen bort!! bara att passa på nu när emina är på dagis innan man börjar jobba....
imorgon ska jag och becca fara och träna på morgonen efter jag lämnat emina och sen kommer sassa hit och umgås. mysigt!


Kommentarer
Madde

Ja nu längtar man mycket till sommarn, slippa alla overaller och klumpiga skor. Man får ju lite vårkänslor när solen ute och det droppar från taket=)

Hur gammal är din dotter? Har hon precis börjat dagis?

hoppas du får en mysig dag.

Kram Madde

2009-02-26 @ 12:24:44
URL: http://glamourmorsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar