Vuxen?

ikväll ska vi på föräldramöte på dagis. vårt allra första föräldramöte. är det nu man ska inse att man blivit vuxen eller?
vuxen eller inte, barnasinnet är kvar och många må kalla mig barnslig eller annat. kan man kombinera ett "vuxenliv" med ett "tonårsliv"? såklart man kan!
jag och martin är föräldrar till en underbar liten dotter, har hus, 2 bilar, hund, katt, jobbar osv....allt detta skulle jag kalla ganska vuxna saker...right?
men fortfarande lever vi livet. vi festar med våra underbara vänner, har filmkvällar med gotta, gör bort oss då och då med lite alkohol i kroppen, har löjliga problem i vårt förhållande. (typen som man hade även som tonåring) , pratar med varandra med babyröst ibland, har lustiga små smeknamn på varandra och en massa andra smått töntiga saker.

innan allt detta kom så trodde jag inte man inte att man kunde kombinera sitt "tidigare" liv men detta nya. att när man fått barn är det slut med allt sånt.
tänk så fel man kan ha!

jag älskar mitt liv idag! jag älskar det faktum att jag fortfarande beter mig som en barnrumpa ibland och jag älskar att även få känna mig vuxen emellanåt.

livet som mamma är great!


nu kommer jossi snart hit. hon ska vara med emina undertiden vi är borta ikväll.



Kommentarer
Malin

Fick ett felmeddelande så jag kommenterar igen:

Jag har fått massor av frågor på hur jag gör för att gå ner i vikt, så jag skrev ett inlägg på min blogg. Kolla det!=)

Tycker ju att du gått ner massor! Har du inte det?

2009-02-24 @ 07:32:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar