Yeay!

kom just hem från body balance. det var sååå skönt! eller vad man nu ska kalla det?
det var skönt att få jobba lite med musklerna som har fått vila alldeles för länge. och jag kan lova att det kommer kännas imorgon! men å andra sidan, om det inte skulle göra det skulle jag bli besviken...

det var en perfekt kombination av styrka, balans och stretch. tungt som satan emellanåt och lite halvskumma rörelser som man inte är van vid, men jag kommer defenitivt gå igen. detta kändes toppen!

dock är jag lite sugen på ett konditionspass nu med lite härlig musik och att få svettas ordentligt!! (även fast jag nu svettades idag också)

nu ska jag glo Lipstick Jungle och käka ett ägg!


Kommentarer
inger

vad avunds jag blir... Jag vill också träna. Tyvärr släpper inte den här jäkla bihåleinflamationen. Det blir väl till att gå till läkarn igen :-( Du kommer säkert att ha rejält med träningsvärk... men det är sköööön värk ;-) Kramis Inger

2009-02-03 @ 08:43:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar