Barnvakteri

igårkväll fick vi klart med barnvakt för fredagen. känns superroligt att gå ut på färjan och så kan jag lindra mitt dåliga samvete med att jag sen har semester och kan vara med emina heeeeela tiden. (att jag alltid ska brottas med mitt dåliga samvete för allt) helena ska vara med emina och jag vet ju ändå att emina tycker det är bland det roligaste som finns.

vi får se vilka jag får med mig, men det lutar i alla fall åt att det blir jag och rebecca. ska lämna emina hos helena direkt efter jobbet (om det går) och sen ska vi sitta på altanen hemma hos mig och dricka vin och äta ngn god mat. ska bli riktigt mysigt och sedan blir det som sagt färjan.

funderar på att ta ut löshåret....jag vet, jag har bara haft det drygt 1 månad men det har redan växt ut så himla himla mycket. mitt hår växer som ogräs och har växt flera cm sen jag satte i det. plus att många slingor lossnat redan...tänker att det kanske är hälsosammare för mitt eget hår om jag plcokar ut det istället för att det ska nötas av...
vi får se...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar