Förlåt!

för den otroligt dåliga uppdateringen! jag vet själv hur irriterad man kan bli när bloggen man vill läsa inte uppdateras. och nu idag när jag och emina kom hem på eftermiddagen fick jag ett sms av min syster jossi som uppmanade mig att uppdatera bloggen. så då är det bara att lyda! =)

idag jobbar martin så jag och emina har varit på stan hela dagen med jossi. hämtade upp henne kring halv ett och kom hem tror jag kring halv fem. shoppade en kofta till emina på rean och en jättesöt jeansklänning till mig själv som jag tänkte ha på lulekalaset. och så hann vi såklart med lite lunch och lite surr och en massa massa jagande efter en galet busig emina. herregud hon var helt galen! som ett äkta litet yrväder! tack jossi för att du finns och hjälper mig med min lilla dam!

igårkväll kom min fina rebecca hit. eller ha vi hängde hela dagen egentligen. emina och willian busade (och slogs lite) och vi mammor assisterade och surrade. en varm och härlig dag och lite sol på kroppen fick man allt.
sen kom rebecca tillbaka på kvällen och hjälpte mig måla staketet. vi höll på i 4 timmar och hann en massa! nu är det bara 1 kvälls jobb kvar och där hade vi aldrig varit utan rebecca. tack igen honey!
i målade, drack kaffe, fikade (fika som rebecca hade med sig såklart) och lyssnade på musik och faktiskt kändes det inte alldeles hemskt att måla. =)

imorgon jobbar martin igen. tyvärr, men å andra sidan har han fått en extra semestervecka så det känns inte helt tokigt ändå. saknar honom massor idag. är ju så van att ha han här våran fina!
jag och emina hoppas på sol imorgon och så blir det lekdejt med rebecca och william. toppen!

(ska försöka slänga in lite bilder senare ikväll)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar