Fredag

dåligt med bloggande på senaste tiden igen. datorn slås knappt igång här i huset längre under dagarna och kvällarna är också fyllda av aktivitet så det hinns inte med då heller. men är det semester så är det!
dock har vi bestämt att pausa lite ikväll. eller jag i alla fall. martin kanske hamnar i garaget och skruva ihop bilen våran men jag stannar inne.
egentligen hade målning av staketet behövts men kan man aldrig få vila?

igår kom ju mina fina systrar hit. tanken var att vi skulle käka middag tillsammans och sedan måla staket efter att emina somnat, men det var ju regn och rusk och när det väl slutade regna så var staketet blött och då är det big no no att måla. så det slutade med att martin gick ut i garaget och jag och tjejerna fick en riktig tjejkväll tillsammans.
satt i köket och spelade kort, åt en massa mackor med varm choklad och surrade srrade surrade.
den mysigaste kvällen på länge och jag slås varje gång jag träffar de av vilken underbart fin familj jag har! den må vara liten men den är den bästa som finns!

imorgon blir det utgång med sarah och rebecca. tjejkväll med middag tillsammans och vin. sedan utgång på färjan så jag hoppas vi får fint väder och lite värme.
var förbi syster jossi idag och lånade en jättesöt klänning av henne i gammelrosa. blir den med bara ben, mina svarta "kängor" och min skinnjacka. (kommer nog behövas på kvällen)
ska bli riktigt mysigt!

nu ska jag mysa ner mig i soffan och se om det är ngt spännande på tv!
kanske baka en kladdkaka också . . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar