Fredag

underbara fredag! äntligen har dagen som jag väntat på kommit! sista arbetsdagen på 4 veckor och jag tror inte att jag egentligen behöver nämna att jag är överlycklig!
ikväll blir mysigt med rebecca. ska köpa hem kinamat och mumsa tillsammans och jag var och köpte lite vin igår eftermiddag. blir ett perfekt sätt att fira min semester och sen blir det utgång på färjan och möta upp martin och co.

så här ser jag ut idag, dagen till ära:

64f0412b80350b5531787a96a29109ab.png

har på mig en fin sommarklänning från hm, vädret till trots.



Kommentarer
inger

Lyckliga du!!!!!!! Jag ska fortsätta att kämpa på i två veckor till... men sedan är det min tur... .ha det så kul ikväll... vi syns under semstern. Kramis

2009-07-03 @ 08:43:29
Anna

inger: ja men tänk så här då...när jag slutat semestern så har du fortfarande 2 veckor kvar! =)

men jag ska njuta, det lovar jag!

kramar!!

2009-07-03 @ 09:58:46
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar