Jag älskar sommaren!

Äntligen fick vi en riktigt underbar sommardag!

igår blev en enmysig kväll. dock inget staketmålande. (suprise!) men en mysig kväll med fina vänner och en massa surr, vin och lite kubb. rebecca kikade förbi en sväng på kvällen (natten) också så jag fick lite tjejsällskap.
kring ett inatt gav jag upp och gick och la mig och klockan sju vaknade emina imorse.
som tur är har i jordens mest underbara och snällaste lilla tös som snällt satt i sängen imorse och kikade på hela Lotta på Bråkmakargatan. mys!

efter det klev vi upp allihopa, vinkade av calle som just skulle åka och sa godmorgon till häggan.
käkade frukost och myste på här hemma och emina hittade en ny bästis i häggan. de har byggt kakor i sandlådan och lagat mat i lekstugan hela morgonen=)
när han sen skulle fara fick emina provsitta hans pontiac och tyckte inte alls att mammas och pappas bil var lika fin som den!

kring elva var vi framme på arcus där vi blev hela dagen. carro, erik och hugo kom förbi och sa hej och stannade ett tag med oss på eftermiddagen.
har hunnit med att få en massa massa färg. skönt då jag ska tatuera mig imorgon och efter det bli det inte mycket sol på min stackars lilla arm.

jag är så spänd och nervös inför imorgon men det ska bli riktigt roligt att se vad han kan hitta på och hur resultatet blir. om vi ens blir helt klar imorgon?
jag funderar fortfarande på färgerna och just nu lutar det åt att göra den väldigt färgglad. självklart kommer det bilder imorgon!!

nu ska jag glo en film. martin är på farmen med lite vänner och trots erbjudande om barnvakt från farfar som ville låna emina lite, så stannade jag hemma. vill först och främst vara fräsch imorgon när det är dags men en tjejkväll med emina tackar jag inte nej till heller. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar