Linser

som jag skrev i ett tidigare inlägg så beställde jag ju färgade linser. jag älskar de och tycker jag ser superfräsch ut i de! (dock klarar martin inte av att se mig i ögonen när jag har de då han inte tycker jag ser ut som mig själv)

nu till mitt problem.
jag får in de...men det tar ju 100 år och 3 miljoner försök innan de är på plats. vid det laget är mina ögon röda och rinniga och jag ser ut som en galning. vilket såklart förtar lite av den "fina" känslan av linserna..

ngn som har ngt tips om hur man LÄTT sätter i linserna???



Kommentarer
Sassa

Jag har bra tips, men jag kan inte riktigt förklara i text. Men jag kan visa dig när vi ses nästa gång =)

2009-07-02 @ 15:59:54
Cissi L

Har en kompis som haft sådana linser, hon tyckte att de skavde mer i ögat än de vanliga linserna.

2009-07-03 @ 09:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar