Lunchad and counting...

3 timmar kvar...nedräkningen har börjat.
ledsen ännu en gång för mitt tjat...

har just haft lunch. blev en liten räkbaguette från ica och sen snabbt ruschande till storheden och lindex för att inhandla en nya mascara. jag hann precis! nu är jag då som sagt tillbaka och räknar sekunderna....

igår var ju emina och martin och hämtade min (och mammas, jossis och jennifers) gamla säng som vi haft när vi var små. en fullstor. eller nästan i alla fall. den är utdragbar så just nu har vi inte dragit ut den helt. blir ju så mycket mysigare för emina om den får vara lite kortare.
emina älskade den! hon skulle klättra ner i den med en gång, men mamma och pappa var ju tvungen att gorma lite först. det var inte det enklaste att baxa in en blytung säng i hennes rum må jag lova.
slutade med att vi fick skruva lös balkongdörren och ta in den den vägen. men det gick!
jag och emina var på eftermiddagen till Jysk och köpte en madrass till den. det var svårt att hitta en i lagom storlek men efter många om och men och en galen lite tjej som sprang omkring i butiken lyckades jag hitta en i rätt storlek och rätt prisklass. plockade med mig den och ett sommartäcke till emina och betalade...var blöt i svett innan det hann bli våran tur. aldrig mer shopping med emina utan vagn...
när vi sen skulle bädda sängen upptäcker martin att jag trots allt hade tagit en för liten madrass! inte alls den jag tittat på. suck och stön...
men vi bäddade den med eminas spjälsängsmadrass och lite överkast så det blev bra!

la mig med emina och läste för henne, välling i sängen och myspys och hon njöt!! myste in sig hos mig och kramades en massa så detta kommer nog bli jättebra!
och mysigt för mamma och pappa också=)

nu ska jag strax ut på området en sväng. hörs sen!

(ska försöka komma ihåg att mobilblogga ikväll/natt)



Kommentarer
Cissi L

Ha en jättefin semester!!

2009-07-03 @ 15:08:31
Anna

Cissi: tack så mycket raring! och detsamma=)

2009-07-03 @ 16:31:53
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar