Måndag

1 vecka av semestern har redan gått. . . jisses vad tiden går snabbt när man har roligt.

har sovit grymt dåligt inatt. trodde jag skulle sova som en liten prinsessa efter 4 timmars gaddning, men det var precis som att jag hade världens adrenalinkick fortfarande när jag skulle sova. sprätte en massa i benen och jag kunde inte komma till ro för fem öre. men till slut somnade jag . . .
dock har armen varit grymt öm inatt så sömnen har inte varit den bästa.
det var ju inte direkt lätta ställen jag blev tatuerad på. insidan av armen och på axeln. ajaj! och jag brukar inte vara speciellt känslig. . .

plasten hade halvt trillat av imorse så den tog jag av.

den första bilden är nästan på insidan av armen och den andra på axeln/ryggen.
sen kommer det 2 eller 3 blommor till med en massa skuggning runt alla blommor.
det kommer bli grymt när den är helt klar, men just nu känns de stora blommorna lite malplacerade.
men jag vet ju att om mindre än 1 månad kommer den vara klar!

0-48a59e0bca08e4c7420bc888e5546510.png

0-6c68a4b11d40face8a7a4bb7aab805d3.png



Kommentarer
Linda

FIINT =) jag längtar som fan jag med, men få längta tlls i januari, långt borta, dom ör sjukt fullbokade i piteå.

Jätte fin blomma. vad kommer du få betala?

2009-07-13 @ 10:18:03
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Anna

Linda: adda mig gärna på msn! [email protected]

2009-07-13 @ 12:29:41
URL: http://allaboutus.blogg.se/
rebecca

Åhh vad fint det blir =)

2009-07-13 @ 22:15:22
URL: http://rhw.blogg.se/
Ida

Sååå otroligt snyggt!! avundsjuk

2009-07-18 @ 12:55:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar