Som ett skämt!

var ut och rökte just . . . kändes som att mina tår skulle trilla av av kylan så jag var bara tvungen att kolla tempen utomhus. det är 5 grader!!
är det någon som skämtar eller? första dagen på semestern, det är juli månad och det är 5 grader!! bara att plocka in en massa ved och börja elda igen. min fina bränna börjar försvinna och så även mitt underbara sommarhumör. är det ngn annan som känner sig aningens besviken?

imorgon vet jag en som kommer ligga i ett varmt och skönt solarium.


Kommentarer
Sassa

Aningens besviken? Ohja! De fina dagarna som varit har jag spenderat på jobbet, så jag har inte lyckats få många timmar sol på min kropp. Jag hade tänkt jobba stenhårt på min bränna under semestern. Men det verkar ju rätt kört! Blir nog en tur eller två till solariet istället... Kram

2009-07-07 @ 10:26:46
Cissi L

På torsdag vänder det, då ska det börja bli varmt igen!! :-)

2009-07-07 @ 10:46:27
Anna

Sassa: ja visst är det hemskt!! blir så deprimerad av detta. . .snacka om att man är väderberoende! men nu kom jag precis hem efter en solning så nu känns det liiiite bättre igen=)



Cissi: är det så?? åh jag hoppas verkligen att det är sant!!

2009-07-07 @ 22:48:05
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar