Sommar igen

så verkar det ändå som att sommaren kommit tillbaka! och ingen är lyckligare än jag!

idag har jag och emina sovit till halv tio. när vi klev upp hade pappsen dukat fram en underbar frukost. det är lyx!

efter det begav vi oss mot stan. shoppade lite kläder till emina, martin och mig. martin hann även med att klippa sig. och gissa om han blev fin! jag brukar alltid tycka att det ser lite konstigt ut när man varit till frissan med på Trudes går man alltid nöjd därifrån!
släppte av mina kära hemma då farfar skulle komma med matjord till gården och själv for jag och handlade lite. nu väntar pizza med farfar och helena. en mysig middag ute i solen!

jobbet på gården går framåt med stormsteg och det kommer bli så himla fint!! synd bara att en gräsmatta inte växer upp med en gång! men snart är i alla fall plattytan utanför bastun på plats och min efterlängtade uteplats i kvällssolen! kanske man snart också har en riktigt fin rabatt. om bara alla blommor kunde sluta dö från mig . . . .

nu blir det mat!
njut nu av solen alla och håll tummarna att den håller i sig fram till helgen och lulekalaset!
på lördagen blir det fest här hos oss innan kalaset så solsken hade inte varit helt fel!!

jag njuter av livet i stora drag och tänker varje dag på hur tur jag haft med allt!

potträningen är i full gång här hemma! vissa dagar funkar det alldeles utmärkt och emina kissar på pottan hela tiden. andra dagar har hon helt glömt bort det och det händer olyckor, men man kan ju inte kunna allt när man inte ens fyllt 2 år! =) här en dag lyckades hon till och med bajja på den riktiga toan! dåååå var mamma och pappa stolt kan jag lova!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar