Tisdag

idag har vi varit på stranden hela dagen. närmare bestämt på Tjuvholmssundet. rebecca och william följde med så kidsen har busat en massa i vattnet och sen blev det vila för de och solning för oss vuxna. solen har stekt på riktigt bra och en aning öm i huden känner jag mig. men bara sådär härligt! =)

nu ska vi snart börja med ngn middag här och ikväll ska jag fortsätta med staketmålandet. . . .suck . . hann med 2 "bitar" igår men sen gav jag upp efter att ha blivit halvt uppäten av alla mygg!
ikväll ska jag dränka mig i myggmedel innan jag över huvud taget sticker näsan utanför dörren. nu räcker det med myggbett!

bilder från gårdagen hos C med familj:











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar