Tisdag

en riktigt mysig dag och det känns som att vi har hunnit med mycket.

på morgonen for martin till polisen för att visa upp våran bil som blev påkörd igår när jag var och handlade. (piss!!) jag och emina stannade hemma och mös i sängen med Lotta på bråkmakargatan.
när pappsen kom hem gick vi ut och grejjade på gården lite och sen dök rebecca och william upp för lekdejt! kidsen busade en massa som vanligt innan det var dags för vila för dom.
under tiden de sov for jag och rebecca och fixade sallad till oss alla 3 som vi mumsade i oss i solen.

efter att besöket farit har vi målat staket, fått ut en hel del matjord på tomten, mätt ut och lagt ut undermaterial för uteplatsen, planterat om 1 träd, haft besök av faster frida och kusin gustav och en massa annat.
hann med en mysig middag ute i solen innan den gick i moln.

nu ikväll har jag och min älskade bastat tillsammans. riktigt skönt! man känner ju sig så otroligt fräsch efteråt.
duschade och efter det har martin klippt mitt hår.
kommer då aldrig behöva gå till frissan igen i alla fall=) han är så duktig min prins!
håret var sååå slitet och tunt i topparna så han klippte av några cm så nu är det mer som en rak page. riktigt bra blev det!

på tal om min älskade. har en underbar känsla i min kropp. det bara spritter av kärlek och ibland vet jag knappt vart jag ska ta vägen med alla mina känslor. nu menar jag såklart inte att jag inte är kär och förälskad annars, men det är så där lite extra ni vet . . .min fina fina man.
kan inte låta bli att pilla och pussa på honom hela tiden och framför allt inte sluta titta på honom.
jag är nykär! =)

nu ska vi hoppa i säng. hoppas på ännu en solig dag imorgon!

myser med moster jossi. bädda är det roligaste som finns!









Kommentarer
Malin

Var det på Maxi? En i vår mammatråd skrev igår att hon råkat backa på en bil på parkeringen! ;)

2009-07-29 @ 07:54:01
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Malin

Aha var de i måndags var de nog inte hon, för de skedde igår! ;)

2009-07-29 @ 07:55:05
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar