Tisdag

har varit och rantat hela dagen idag. igen=)
fast först började vi med en härlig sovmorgon!
halv tio imorse kom martin in och väckte mig och emina. jag gick över till henne inatt när hon vaknade och skulle hämta över henne men hon ville inte alls komma över till våran säng utan ville att jag skulle lägga mig med henne istället. (snacka om nöjd med sin nya säng) 

sen har vi som sagt rantat lite så nu ikväll har vi börjat olja våra broar och altan och gödslat gräsmattan. lite grann har vi fått gjort med andra ord. men från och med imorgon kör vi på stenhårt och jobbar bort det tråkiga vädret.
då ska plattgångarna göras om till grusgångar, tomten justerad, ny gräsmatta sås, en till uteplats göras och en massa massa annat. så nu blir det jobb jobb jobb så vi kan njuta den sommardagar som kommer erbjudas.

kom hem från en solning med boman och hemma väntade en underbart skön bastu med martin. emina sov redan gott. nu ska vi mojsa ner oss i soffan och se vem som orkar hålla sig vaken längst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar