Torsdag

idag har vi grejjat på gården hela dagen. hunnit med att rensa runt buskara, vattnat en massa, plockat bort alla plattor på gångarna, rensat allt gräs som vuxit där, byggt tak till all våran ved, och gjort om storleken på gångarna. har med andra ord fått en hel del gjort och vi ser redan nu att det kommer bli toppen!
längtar tills vi får hämtat grus så man får se ännu mer resultat.

emina var helt slut ikväll efter en hel dag utomhus så nu sover hon sött och jag och martin ska gå ut och fortsätta nu.
våran tomt kommer bli så fin!!





Kommentarer
carro

Men gud vad ni grejar! Verkar bli superfint! Vi måste komma och kolla nån dag! Ha det!

2009-07-10 @ 01:11:09
Emma Lindfors

Hej! Jag är en tjej som brukar läsa din blogg, då jag tycker den är rolig att läsa :) Nu har jag en knepig fråga, visst jobbar du på lulebo? Jag och min sambo har hamnat i en sån hemsk sitution så hälften vore nog, vi har sålt våran lägenhet för att flytta in i ett hus! Men det kommer fram saker under besikningen som inte känns okej med huset! Vi har helt enkelt blivit väldigt lurade av säljarna.. Så nu står vi här, med såld lägenhet och ska vara UTE ur lägenheten 31 augusti, och till råga på allt väntar vi vårat första gemensamma barn i början av september, vi vet inte vart vi ska ta vägen och allt känns väldigt skit. Är det kötid som är det enda som gäller på lulebo? Visst det finns ju direktbokning, men jag får aldrig något där. Tänkte om det på något sätt gick att få "dispans" pga av att man sitter i en så vidrig situation, men förmodligen inte? Jag tänkte det är värt att skriva iallfall:) tack för en bra blogg! / Emma

2009-07-10 @ 10:38:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar