Vaken men trött

är helt färdig efter igår! vaknade klockan nio imorse och gick och la mig på soffan istället för att jag kände mig pigg, men jag har i princip sovit hela dagen . . .
nu håller vi på att fixa lite lunch här. pizza i ugnen och så är det kvar lite kinamat från igår.

hade riktigt mysigt tillsammans med rebecca här innan vi for ut. var så skönt att få sitta ner och prata ordentligt om allt som hänt och allt vi inte hunnit prata om på senaste.
kring tio kom en kompis till rebecca och hämtade upp oss och skjutsade oss in till stan och färjan. hade riktigt roligt till en början och träffade fina människor på båten, men sen hände det lite personliga saker och kvällen spårade ur totalt. tyvärr.  . . hade kunnt bli en så fin kväll.

emina är i holmsel med lennart och helena. de kidnappade henne hela helgen och tyckte vi var snåla som inte riktigt ville det. men vi fick ge oss och nu är hon där och busar med farfar och helena. de skulle till kalix och kika på hästarna så hon myser nog=)
själv saknar jag henne och vill bara att hon ska komma hem och kramas med mamma! min älskade lilla ögonsten. om jag hade varit körduglig hade jag varit där redan.

nu blir det mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar