Yeeaay!

idag har jag och emina varit ute precis heeela dagen! klockan åtta ikväll kom vi in med en trött liten tös som snabbt somnade i sängen. lilla gumman, det är klart, man blir ju helt färdig av att vara ute så mycket. till och med jag :)

martin har jobbat idag (fick börja lite tidigare än väntat) så rebecca och william har varit här hos oss hela dagen. som vanligt blev det en massa bus för barnen och surr för mammorna. efter kidsen vilat och vi busat lite till försökte rebecca få med mig till storheden och göra bort bolaget, men jag blev sååå slö och kände bara för att vara hemma och slappa. var grymt länge sen då vi jobbat så mycket på gården så en dag i lugnets tecken och utan måsten behövdes verkligen! (sorry gumman!!)

kring fyra kom jag och emina in till stan för att möta upp pappsen och gå lite på lulekalaset. käkade middag på thaithai i solen och hade en mysig stund tillsammans. mysigt att sitta och kika på allt folk.
sen mötte vi upp rebecca m. familj och therese m. familj och gled omkring en stund. åkte lite karusell med kidsen, drack slush, mumsade munkar och mös. tanken var att se rix fm festivalen men barnen var trött och vi föräldrar med så kring sju for vi hemåt.

på lördag blir det som sagt party här hemma hos oss. längtar som en galning och jag ber till gud att vi får fint väder! självklart önskar vi sol allra mest men jag är nöjd bara det inte regnar.
kommer nog en del folk så det ska bli riktigt skoj! känns superroligt att underbara therese och robert kommer också. vilka fantastiska människor! och så visar det sig dessutom att martin kände robert! världen är liten!

nu ska jag snöra mig i duschen efter en riktigt varm och svettig dag.
tack alla mina fina för att ni finns och för att ni gör mitt liv så fint varje dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar