Yeeey!

idag är jag överlycklig! vägde mig imorse och ser att jag väger mindre än nånsin. (efter graviditeten) jag blev så glad så glad! konstigt nog känns det inte som att jag väger så lite (mycket) som jag gör nu, men å andra sidan får man väl snällt acceptera att kroppen inte ser ut som den gjorde innan jag fick barn. hur som helst känns det superpeppande och roligt!

på fredag ska vi mest troligt ut. beror på om vi får barnvakt. martin har firmafest och sen ska vi mötas upp på färjan. om vi inte får barnvakt blir det istället utgång för mig på lördagen. ska bli riktigt roligt. har varit lugnt ett tag nu men nu ska jag fira min semester och jag hoppas såklart att det blir strålande väder!
förhoppningsvis får jag med mig rebecca och kanske boman också. (kom igen gumman)

nu ska jag skriva tidrapport och jobba undan lite....


Kommentarer
Sandra

Hoppas du får barnvakt :) Nu är det min tur att bjuda till fest. Om ni vill så är det bara att komma hit på fredag :) Annars kanske vi syns på färjan !? Kram!

2009-07-01 @ 22:27:55
URL: http://sandysdays.blogg.se/
Anna

Sandra: nu är det ordnat med barnvakt! dock blir vi nog hemma hos mig, blir så stressigt när jag jobbar=) men tack så hemskt mycket för inbjudan! kom fram och surra lite om du ser mig på färjan!!

2009-07-02 @ 10:52:03
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar