Blommor

jag har inte hunnit fota de blommor vi var och handlade i helgen. blev några perenner. ska ha de i kruka och tydligen kan de övervintra i garaget så länge man håller max 5 grader där. perfekt!
hittade en massa små blommor som börjar växa mitt på gräsmattan. grävde upp de och tänkte att jag i alla fall ska försöka rädda de. satte de i en fin kruka på altanen.



har en massa massa idéer nu om trädgården/gården våran. vet inte riktigt vart
jag ska börja någonstans...allt kostar ju så mycket pengar också.
men vi har börjat i alla fall med lite blommor, målning av staket och nya stolsdynor.


Kommentarer
Madde

Ha det toppen i storstan i helgen:)

2009-06-04 @ 20:52:56
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar