inte så enkelt..

det kommer inte bli så enkelt som jag trodde att fixa min tatuering...
pratade med tatueraren just som började med att säga att det inte går att göra en coverup på det jag har. men i slutändan lovade han att hjälpa mig. han sa i alla fall att han kunde göra den grymt mycket finar än vad den är idag och skulle höra av sig om en tid ikväll. trodde dock inte att han hade ngn tid förrän i slutet av juli..
men den som väntar på ngt gott!

tanken är att få in en del färg, mycket skuggningar och blommor. kanske liljor, eller mer cherryblossoms. får se hur det blir, men jag har i alla fall fullt förtroende för honom då jag sett tatueringar han gjort tidigare. han verkade i alla fall mycket motiverad att hjälpa mig med detta.

hittade denna bild när jag snokade runt efter tatueringar med blommor och svart bakgrund.
gillar den skarpt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar