Måndag

som vanligt dålig uppdatering under helgen, men vi har så mycket att göra hemma på gården så all tid går åt till det. har i alla fall hunnit med en del i helgen. har köpt, byggt och målat sandlåda, handlat och planterat lite blommor, klippt gräset, börjat måla staketet, målat ett utebord, servat bilen och såklart hunnit med en massa bus och mys med emina.
en underbar helg tillsammans har vi haft! skönt att "bara" ha gjort saker hemma och inte haft ngt annat inbokat.
nu till helgen åker vi ju till sthlm så då kommer vi inte hinna göra ngt alls så vi får påta på nu i veckan under kvällarna.

idag är det 1a juni och vi kommer förmodligen ha det vi gör! månadsskifte och otroligt mycket inflyttningar så jag har just hällt i mig 2 koppar kaffe för att piggna till lite och hoppas att jag i alla fall kommer veta vad jag heter när jag går hem idag.

nya planer för sthlms resan är att vi åker redan torsdag kväll/natt. emina ska som sagt vara hos farfar och helena och då de ska vara ledig med henne på fredagen så blev det bäst att lämna henne redan torsdagkväll istället för att riva upp henne tidigt på morgonen på fredag. nu får hon vakna där och bara mysa på.
känns dessutom mycket bättre att få säga hej då till henne hemma hos farfar och få söva henne där istället för ett snabbt hej då på dagis. mitt hjärta känns lite lättare. =)

nu är det fullt ös medvetslös här!
hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar