Ojoj!

som emina brukar säga. jag inser precis att det är redan nästa helg som jag ska tatuera mig!! har levt i fantasin om att det är länge länge kvar, men vaddå...2 veckor. nu blev jag nervös! men det ska samtidigt bli väldigt väldigt roligt och jag ser fram emot att bli tatuerad av ngn som verkligen verkar bry sig om vad han sätter på min arm, som jag vet är duktig och som lever för sina konstverk.

det blir spännande att se om vi hinner klart på 1sittning eller om det blir fler. jag hoppas jag kan härda ut och klara det på 1....såklart man vill att det ska bli färdigt med en gång. jag blir ju så ivrig!
på armen tar dte inte så ont så några timmar ska man väl klara i alla fall..

funderar på att överraska martin och boka en tid till honom. jag vet att han är riktigt sugen, men han behöver nog en liten spark i röven om det ska hända något. han vet inte riktigt vad han vill göra, men det finns ju så många alternativ! jag har några tips till honom. =) bokar jag en tid till honom får han nog fingrarna ur att bestämma sig.
för ärligt talat tjejjer....vad slår en tatuerad grabb?



Pete Wentz, basist Fall out Boy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar