Onsdag

snart har halva veckan gått och efter det är det endast 1 vecka kvar till semester. jag har redan tagit semester psykiskt känns det som. men det är bara att bita ihop och försöka få det att rulla på nu sista dagarna. det ska nog funka!

igår blev det bara en riktig myskväll. jag och emina lagade mat när vi kom hem och käkade. martin kom hem senare då han jobbade över ett par timmar. emina tjorvade ganska mycket när hon skulle sova, men till slut somnade hon. vi hade tänkt måla altanräcket men beslutade oss för en myskväll istället.
kröp ner i sängen och slog på 24. riktigt skönt att bara slappa för en gång skull, men ikväll blir det nya tag!

(kom igen nu och kommentera lite! det är så tråkigt att blogga när ingen någonsin skriver ngt. känns som att ingen läser då och jag ser ju att ni är många!)


Kommentarer
Bea

Hoppas du får en bra dag:D

2009-06-24 @ 09:13:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
inger

Du är lycklig du som baaaara har en vecka kvar till semestern... en annan har ju 3 heeela veckor till... :-( Nåja det går ganska bra... dagarna bara rusar iväg... kramis

2009-06-24 @ 10:16:02
Anna

Bea: detsamma raring! =)



Inger: jo jag är lycklig, men å andra sidan kanske du får bättre sommar än mig när du har senare semester=)

2009-06-24 @ 10:57:13
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Malin

Ja, en vårbebis 2010 skulle väl passa er bra! ;)

2009-06-24 @ 12:20:18
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar