Skoköp

har varit på lunchen och handlat nya skor till emina. dels börjar de sneakers hon har nu vara på gränsen till för små, plus att hon skavt bort all färg framtill på de. jag kanske är knasig, men de är inte vackra längre så självklart ska lillstumpan ha nya skor!
köpte även ett par birkensandaler till mig själv. måste ha ett par tofflor som är enkla att ta på när man är ute på tomten och springer.

till emina blev det dessa bedårande Kavatskor! hoppas att det kanske lite liiiite mindre sand i skorna när skaften är lite högre. (jag härmar er Malin, för visst är det dom Lova har?)

dock har de jag köpte till emina några små små blå stjärnor på ena sidan av skon.



Kommentarer
rebecca

såå bedårande =)

2009-06-18 @ 12:52:03
URL: http://rhw.blogg.se/
Malin

Japp! Det är de som Lova har. Såå söta! =)

2009-06-18 @ 16:23:23
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar