Tiden rusar iväg...

hinner inte med. emina blir snart 2 år och det känns som att hon nyss bara var ett litet litet knyte som vi kom hem med. lite gul i huden och en ruttnande illaluktande liten navelstump. den finaste, vårt hjärta, vår stjärna...
nu är hon så stor. hon pratar med oss, skrattar, busar, springer, bygger kakor i sandlådan, äter själv, somnar själv, klär gärna på sig själv. ja jag skulle kunna hålla på i en evighet med allt hon kan...

jag hoppas jag kommer kunna ge henne allt det hon önskar i livet, att jag kommer vara den mamma jag försöker och vill vara. jag hoppas att jag kommer i närheten av att vara en lika bra mamma som min egen var, jag hoppas att jag kommer lära emina alla de sunda värderingar jag tycker man borde ha och jag hoppas att emina kommer kunna se tillbaka på sin barndom och minnas alla våra mysiga och fina stunder.

 alldeles alldeles färsk
 ungefär 1,5 månad
 ca. 3 månader
 1 år gammal!!
 1,5 år...
 nu...


Kommentarer
Sassa

Har hon varit så där liten?? =) Vad tiden går snabbt! Nu måste vi träffas någon dag. Med den här farten kommer hon ju annars vara tonåring nästa gång vi ses =P Puss o kram

2009-06-17 @ 11:56:36
inger

Är helt övertygad om att du kommer bli en minst lika bra mamma som mamma Jann var :-) åh det vill inte säga lite det!!!! Ni har en helt underbar liten tjej... är sååå glad att jag har fått den möjligheten att se henne växa och bli en den fina lilla människan hon är :-)Kramis på er!!!!!!!!!!!1

2009-06-17 @ 12:22:51
E.K

Snubbla in i din blogg. Aww, fina bilder. Håller med om att tiden går fort. Min lilla tjej fyller 1 år om 2 månader... Och tiden har bara rusat iväg.

2009-06-22 @ 12:02:14
URL: http://eekk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar