Tisdag

vilket regn och rusk! men iofs, hellre nu än mitt i högsommaren. om det nu blir ngn?
är dyngförkyld och huvudet värker. har haft konstant huvudvärk i 4 dagar nu...suck..funderade starkt på att stanna hemma idag, krypa ner i soffan och bara dra täcker över huvudet och stanna där. men så blev jag snål o tänkte att jag lika gärna kan fara och jobba. jag slutar ju ändå klockan tre...
nu börjar jag ångra mitt val...

fick ju faktiskt se pappa martin igår. han kom hem och käkade middag med oss innan han drig vidare för mer jobb och skruvande i volvon...idag kanske han kommer vara hemma? om han är det ska jag passa på att fara och sola! jag måste få känna mig lite fräsch!!
imorgon jobbar han igen i alla fall och då ska rebecca och william komma och äta middag med oss och umgås. ska bli supermysigt! de senaste gångerna vi setts har det blivit så stressigt allt...

skönt med en kort vecka denna vecka...
behöver vara ledig nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar