Tisdag

jag är helt dagvild nu för tiden. trots att jag jobbar. är nog för att det känns som att jag också har semester nu när martin och emina är lediga. ingen stress med läggning på kvällarna, varken för emina eller mamma och pappa, god mat och mycket grillande, solsken, värme, filmmys osv...
inte mig emot iofs men detta har tyvärr resulterat i att jag är dagvild och idag fått för mig att det är onsdag. blev en aning besviken när jag insåg att det bara är tisdag..

solen skiner idag igen och det ser på vädret ut som att det kommer vara strålande sol till helgen igen. underbart! tänk att livet blir så himla lätt bara man får lite solterapi.

ikväll ska jag och fika med boman inne i stan. kanske far på Allstar om vädret tillåter en utefika. ska bli riktigt  mysigt att få sitta och surra lite då vi knappt setts sen vi var i sthlm tillsammans och det börjar ju nu vara några veckor sen.

nu ska jag jobba undan lite här. idag drar det igång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar