Tisdag

tillbaka på jobbet. hoppas på en något lugnare dag idag.
tycker i och för sig om när det är lite fart och fläkt, då går dagarna så mycket snabbare, men det får inte bli hur mycket som helst heller.

ikväll ska vi måla staket. blir hemmagjord mumsig köttsoppa till middag och sedan bus med emina innan det är läggdags för henne. sedan staketmålning. kommer blir så himla fint när det är klart! man börjar se nu på ett ungefär hur det kommer att bli och det blir minst lika bra som jag tänkt mig! kommer bara ta lite tid tyvärr...

har haft en riktigt mysig morgon med emina. brukar vara jobbigt att få upp henne när jag börjar sju men idag vaknade hon av sig själv strax innan jag skulle kliva upp. hann pussas och kramas lite med pappsen också innan han for till jobbet. sen blev det barnprogram, mys i soffan och så hjälpte hon mig såklart när jag skulle sminka mig. (som alltid)

en svettig liten tös i helgen med nya "foppatofflorna".
avskyr de egentligen, men i den här ministorleken var de bedårande!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar