Torsdag (fredag)

känns som fredag idag när vi är lediga imorgn. underbart!
planera för midsommar är att fara till niemisel och fira midsommar med martins systrar med familjer. ska bli riktigt mysigt, men jag hoppas att det är liiiite mindre mygg än förra året! (kommer förmodligen vara mer..)
får se när vi åker dit, men på dagen är det lite aktiviteter i byn som jag gärna hade farit på som emina nog hade uppskattat, efter det blir det lunch, (jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir sillunch) och sen såklart grillning på kvällen.
förra året hade vi en alldeles egen midsommarstång som var så fin! vi får se hur det blir i år.
roligt är att det blir en massa kusiner där så emina kommer nog ha himla roligt!
vi stannar där över natten så vi inte behöver skynda hem när emina ska sova.

idag efter jag hämtat emina ska vi fara och hälsa på min mormor. hon kommer nog bli jätteglad. hon kan behöva se emina lite mitt i allt det dystra omkring henne. mormor har varit dålig ganska länge, men när emina kommer och hälsar på så glömmer hon. för en stund i alla fall...

ikväll blir det nog en myskväll med serien 24.
ska försöka komma mig iväg och sola och handla lite grann innan midsommar. martin och emina får nog stanna hemma tror jag.

annars är planerna få, vilket känns jätteskönt.
klär mig i kort trashad jeanskjol idag vilket var supersnyggt till mina gladiatorsandaler jag köpte i sthlm!
(de har jag i princip bott i sen vi kom hem)

mobilbloggar en bild på en liten stund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar