Torsdag och take off

en trött mamma som sitter här framför datorn idag...mina ögon håller på att falla ihop och jag har ingen aning om hur jag ska orka med denna dag. möte hela eftermiddagen..
när emina kom över inatt kände jag att blöjan var riktigt riktigt blöt och till och med så det gått igenom pyjamasen. sprang såklart och hämtade en ny blöja och jag tror jag lyckades byta den på henne utan att väcka henne.
sen har jag vaknat en massa inatt. vet inte varför direkt, men det känns att jag inte fått en ordentlig natts sömn.
kanske är lika bra eftersom vi åker inatt så man kan sussa lite i bilen.

martin pratade med lars igår och han är ledig idag så han skulle försöka kliva upp i ottan och sen sova på eftermiddagen och köra hela natten. jättesnällt! hoppas han orkar bara..

sista kvällen med emina innan vi sticker...huga...
var riktigt jobbigt att lämna henne på dagis imorse så hur tusan ska det gå ikväll? tanken är ju att vi ska söva henne hemma hos farfar och helena, men hur ska jag kunna göra det utan att börja storgrina?? det kanske går bra, vi får se. kommer kännas jättekonstigt i alla fall!
kanske känns lite lättare när man väl är på väg..
efter emina har somnat far jag och martin hem och packar vårt eget och slappar lite innan det är dags att fara.

Bruce Springsteen! here we come!!


Kommentarer
carro

Ha det så bra i helgen! ps. Martin har sin vita keps här om han saknat den... ds

Kram!

2009-06-04 @ 19:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar