Torsdag

jag har haft det som fredag idag. gissa om jag blev besviken när jag kom på att det bara är torsdag!! fortfarande strålande solsken och jag vill bara ut ut ut! tyvärr inte en möjlighet när jag jobbar..
har med mig resterna av salladen vi åt till middag igår så på lunchen slänger jag mig ut och njuter av solskenet! jag hoppas innerligt att det underbara vädret fortsätter till helgen.

helgens planer är att på lördagen slappa och sola (?) på förmiddagen, sen kring 14 beger vi oss mot boden alive och kikar på skotertävling på vatten. en kompis till martin som kör. kanske lillasyster jossi följer med? efter det far vi hem och planerna är att hänga med lillasyster hela kvällen. ska bli riktigt mysigt! laga nån god mat, kladdkaka med grädde och sen bara mysa. antingen ute i solen på altanen, eller med en film i soffan.

nu ska jag jobba lite och drömma mig bort...ut i solen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar