Underbara hem

nu är vi hemma igen från stockholm. kom hem igårkväll kring nio. och efter våra önskemål var farfar lennart hemma hos oss med emina. trodde bestämt att hon skulle sova när vi kom hem då det blev lite senare än planerat men när vi öppnar dörren hem kommer jordens goaste lilla tjej och möter oss!!
min lycka var total och jag höll nästan på att börja gråta. min lilla trollunge!
mös med välling i soffan och läste lite böcker innan det var sängdags. blev alldeles för sent för emina hade inte alls ro att sova när vi la henne. somnade inte förrän kring 22....

jag och martin snörde oss också i sängen efter det. struntade i att packa upp och mös istället. somnade ganska snabbt då vi båda var helt färdiga!

fick såklart väcka emina imorse och hon var inte glad över det kan jag lova! kändes så himla trist att "bråka" med henne såhär när man precis kommit hem. men vad ska jag göra?
till slut vaknade hon till i alla fall och vi läste en bok, åt frukost och klädde på oss innan det var dags för dagis.
helt hysteriskt ledsen har hon varit hela morgonen hemma och jag vet inte ens vad hon ville. kanske lite separationsångest? jag längtar i alla fall efter att få hämta henne i eftermiddag. ska ha en riktig myskväll tillsammans alla tre!! som jag har saknat min lilla trollunge!!
har haft jätte trevligt i sthlm men jag vet inte om jag kommer vilja vara iväg från emina så länge igen...kanske blir lättare då hon blivit lite äldre...

nu ska jag jobba lite här, men jag kommer med en fullständig uppdatering om sthlmsresan lite senare. allt vi har gjort och såklart om konserten med The Boss!
bilder kommer i kväll, har inte hunnit lägga in de än....


Kommentarer
boman

Haha kommer du ihåg zoo - påsen jag tjatade om i bilen på väg ner?? Nåväl, både lars och martin hade tydligen hört SOP påsen, tror väl tusan att de inte hittade ngt då??!! Haha så när vi kom hem hittade jag ju min efterlängtade ZOO godis påse i bilen.. Karlar! =)

2009-06-09 @ 12:52:43
URL: http://bomansvardag.blogg.se/
Anna

boman: hahaha!!! ja jag hörde också att du sa SOPpåsen!! hahaha=)

så det var tyvärr inte bara karlarna som blev drabbade. =P

2009-06-09 @ 13:29:45
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar