Ändrade planer

nu är jag tillbaka från utbildningen. hann med en liten vända på stan på min lunch också så nu är jag kittad och klar inför lördagens fest! skönt...
skulle egentligen ha jobbat över här ikväll men det verkar bli inställt. skönt att komma hem i tid men det hade inte varit helt fel med några komptimmar heller. tanken var att farfar skulle hämta emina på dagis idag, får se om han gör det i alla fall. såklart han får det om han vill! nog vet jag jag kan underhålla mig ensam. (martin jobbar över)

nu inväntar jag svar på om jag hinner få min hårförlängning gjord innan lördagen. håller tummarna!

jag har ett tips till er!
eller egentligen från min syster jossi. hon tipsade mig om en mascara som jag nu har testat.
Max Factor False Lash effect. underbar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar