Blä

imorgo är det vägdag och jag har ångest...
ingen promenad igår då martin jobbade kväll och jag tjuvvägde mig imorse och har gått upp!! inte så mycket, men ändå. och jag fattar inte. jag har varit duktig med mina promenader (dock kanske de inte gått riktigt lika snabbt då mina benhinnor varit så onda) och jag har ätit bra mat i små portioner. suck..är det nu jag ska ge upp?
tänk om ngt hade kunnat få gå åt mitt håll!! ska inte säga tänk om det hade kunnat vara enkelt, för det är det egentligen. jag motionerer (som en galning) varje dag och äter bra mat i små mängder. ska inte det räcka?

jaja...ledsen för ett deppigt inlägg, men det känns så orättvist när jag kämpar som en idiot och så går jag upp i vikt!


Kommentarer
Madde

Förstår det känns deppigt, men ge inte upp! :) Jag tycker att du är jätteduktig!

2009-05-13 @ 11:11:27
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Sassa

Jag kan tänka mig att du är less att höra: Muskler väger mer än fett. Men det är ju så. Sen har du ju blivit lyckligt lottad och blivit kvinna. Vikten kan ändra sig beroende var i menscykeln vi befinner oss. Jag har läst någonstans att man som kvinna egentligen ska väga sig vid samma tidpunkt varje månad, just eftersom vikten kan pendla under cykeln. Jag förstår att det är tungt när du är så himla duktig och målmedveten! Men jag tycker då att det syns på dig att du motionerar. Prova måttbandet om du inte redan gjort det =) Puss o kram

2009-05-13 @ 11:17:03
Malin

Håller med ovanstående talare. Precis som hon säger, så kan vikten verkligen påverkas av menscykeln. Vid ägglossning kan man gå upp flera kilo! Själv har jag haft magsjuka precis, men vägde mig och stod stilla. Men håll ut, det lossnar! Kul att ni kommer på kalaset, längesen vi sågs! Kom runt två tiden om det passar! Kram!

2009-05-13 @ 15:28:41
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar