Dagens shopping

Shoppade som sagt en outfit till lördagens fest idag när jag sprang på stan.
var år och dar sen jag var in på åhlens, varför vet jag inte då jag älskar ALLA deras avdelningar. skor, kläder, smink, barn, inredning, musik....
hittade hur som helst en ursöt vit och gammelrosa (randig) body och ett par svarta shorts med hög midja att ha till.
urgulligt!

frågan är bara vad jag ska ha på benen? till svarta shorta känns det snyggast att bryta av med en annan färg..men vilken? bara hud? kändes lite väl vågat...men kanske ett par halvgenomskinliga svarta nylonisar?
vad tror ni?
(nu hittar jag såklart inte de shorts jag köpte på åhlens, men ni får en bild på ett par andra bara för att ge en bild..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar