Fredag

äntligen fredag! denna vecka har känts lång...dagarna på jobbet har gått snabbt, men ändå har veckan känts lång. konstigt. kanske beror på att jag varit mycket själv...
nu är det i alla fall fredag och om några timmar går jag hoppa in i bilen och fara och hämta mitt hjärta! förhoppningsvis ska inte pappsen jobba ikväll så vi kanske får några timmar tillsammans.
ska försöka hinna med en promenad ikväll, men annars blir det bara lugnt och skönt.

var supermysigt hos boman igår. surrade, lyssnade på musik, skrattade till björn gustavsson och pratade om alla stundande fester. tiden gick snabbt och det kändes som att jag precis kommit dit när klockan var halv tio.
bara att klä sig och börja traska hemåt igen. var riktigt skönt att gå hem. skorna ger mig inte ont i benhinnorna längre, men jag har istället fått skavsår...får vila fötterna från de skorna ett tag, men jag tror de kommer gå ut sig snabbt.
gick alltså reveln tur o retur igår. toppen!
(var även toppen på vågen imorse när jag tjuvvägde mig)

emina kändes lite varm imorse. tog tempen på henne och hon hade 37 grader. (i vanliga fall 36) så lite feber hade hon. men det kan lika gärna varit för att hon suttit inkurad i en filt i soffan och blivit varm av det så hon fick fara på dagis i alla fall. hon verkade inte alls sjuk. jätte pigg o glad så det ska nog inte vara några problem. hoppas jag....
såklart ringer de ju från dagis om hon skulle bli dålig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar