Frusen...

sitter här på jobbet och det känns som att jag ska frysa ihjäl! har varit frusen hela dagen och trots att jag nu sitter med ett element just vid min sida som blåser varmluft på mig, har jag gåshud och jag önskar att jag bara kunde få krypa ner under mitt täcke.

just nu känns det alltså med andra ord inte så upphetsande med en promenad i regnet, men jag ska klä mig varmt och trotsa kylan för imorgon är det nämligen vägdag! det känns inge roligt alls för jag tror inte att det kommer gå lika bra som förra veckan. långt ifrån....men har det gått neråt får jag ju vara nöjd i alla fall.

idag slutar jag som sagt klockan fyra och på ett sätt känns det skönt. då sköter martin matlagningen och jag får komma hem till dukat bord. underbart! hoppas det bjuds på ngt mumsigt idag, jag är vrålhungrig! konstant vrålhungrig idag...(måste vara psykiskt då jag vet att det är vägdag imorgon)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar