Lekdate

rebecca och william kom hit efter att jag och emina kommit hem. lagade kycklinggryta tillsammans och kidsen lekte. åt god middag och sen gick vi ut på gården och bara var och lekte ute i solen. underbart!
så sällan man hinner få lite kvalitetstid tillsammans nu när jag jobbar så det var riktigt mysigt! tyvärr var emina helt slut efter sen kväll igår och tidig morgon idag så kring halv sju "körde" jag hem dom.
emina slocknade efter vällingen och sover nu gott. lilla stumpan . . .

nu har jag just plockat undan här efter vilddjuren och börjat tvätta lite och nu ska jag snöra mig på soffan och vänta på martin. är helt färdig jag med! men om han inte kommer hem för sent så blir det en promenad för mig ikväll.
i annat fall blir det 2 st imorgon!

mitt älskade vackerbarn imorse:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar