Lördag och fest!

nu har emina precis åkt hemifrån. blev lite ändrade planer och farfar och helena fick ställa upp i sista sekund! jag tackar gudarna att vi har de som ställer upp i vått och torrt!
de for till holmsel och emina var överlycklig! så fort hon kom ut till bilen vinkade hon bara till mig och sa hej då! hihi=)

så nu är jag solo och sitter här och poppar lite härlig musik.
ska bli superroligt ikväll och vädret hade ju inte kunnat vara bättre! mulet på morgonen och det kändes ju såklart lite trist men nu är det klarblå himmel och varmt.

hade en riktigt mysig tjejkväll igår med rebecca och boman. färgade, slingade och klippte bomans hår, lyssnade på musik, surrade, skrattade, kollade på gamla kort och mös på.
somnade väl kring tolv inatt och emina vaknade strax efter sex. . .suck . . men jag hann med att vila med henne innan hon skulle åka så nu är jag fit for fight!

nä nu ska jag ta och börja prova lite kläder här! ingen aning om vad jag ska ha på mig . . . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar