Lördag

min äta vad jag vill dag idag så martin är och köper pizza som vi ska äta till lunch. känns lite skumt att äta det till lunch men det ska bli riktigt mumsigt!
emina är fortfarande lite febrig så vi stannar inomhus och myser idag. dock är hon ändå ganska pigg och orkar busa en massa. =)

ikväll kommer som sagt mina systrar hit. tanken var att vi skulle grilla men vädret är så trist så jag tror vi hittar på ngt annat mumsigt istället. tacos kanske?
ska hämta de kring tre och då far vi och handlar tillsammans så de får välja mat ikväll.

har köpt löshår nu i alla fall! nu ska jag bara vänta tills det kommer hem i brevlådan så ska jag beställa en tid för isättning!! känns superskoj med en förändring och jag längtar tills det är på plats!

nu ska jag kramas lite med mitt lilla busfrö!!


Kommentarer
boman

Åh va roligt med hår! vill också! Till hösten, då jävlar =) Ha en bra kväll!! Pöss

2009-05-09 @ 16:44:51
URL: http://bomansvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar