Mamma/dotter dag

det visade sig att martin var tvungen jobba över ikväll så när jag och emina kom hem fixade vi tvätt. vek och plockade in och sen rensade jag hennes garderob. fick plocka ur 2 påsar proppfulla med kläder och det vart inte så mycket kvar. eller ja, egentligen var det kanske det men jag kände att hon behövde lite nytt.
så efter vi ätit middag for vi iväg till storheden. avverkade hm och lindex och kom hem 800 kr fattigare.
dock känns det som att vi fick mycket för pengarna. och otroligt mycket fint!
fina kläder till en fin tjej!

    

        tunika               leggings m spets           färgglatt

  
   haremsbyxor          mer färgglatt               söt kofta

  
        basic                   sköna byxor              åh så söt!


   till den tuffa . . .

nu har emina somnat för en liten stund sen. hade planerat en tidig kväll för en trött tjej men hur ska man hinna med allt? jaja .. . går inte att göra så mycket åt nu i efterhand. vi har haft en underbar eftermiddag tillsammans bara jag och lilltjejjen men shopping, mys och bad.
nu ska jag ringa M och höra när han kommer hem. misstänker att jag inte kommer hinna med ngn promenad idag och det ger mig lite (läs mycket) ångest . . .får ta en dubbelvända imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar