Måndag

nu startar en ny vecka. som tur är en kort vecka! underbart skönt och man får väl hoppas att det underbara vädret kommer hålla i sig under ledigheten.

lördagens fest var underbart rolig! blev kvar ganska länge och kom i säng kring fyra kanske. somnade som en stock och när jag vaknade på söndagen trodde jag att jag mådde bra. men ack så fel jag hade! ångest över att ligga inne i soffan när solen sken, men efter några försök att sitta ute i solen gav jag upp...
martin kom hem från stockholm kring fyra med pizza!! och emina kom hem kring sju. saknade min lilla tjej så jag trodde jag skulle bli tokig! så underbart att få kramas lite med henne sen när hon kom hem.

jag fotade litegrann men har inte hunnit lägg in bilderna än. dock kan jag bjuda på några som rebecca fotade:


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar