Ojoj!

jag vet inte vad som är fel med emina idag men hon har varit på sämsta tänkbara humör sen vi kom hem. bara skriker och gråter vad jag än gör och allt är fel! nu har hon precis fått sitt kvällsbad (det var dock okej) och nu sitter hon här bredvid mig och äter välling. jag tror att våran lilla kicka är helt slutkörd idag . . .
så efter välling blir det mars i säng för lilla damen.

martin jobbar ikväll så det hinns nog inte med ngn promenad idag. kanske är lika bra då jag har sånna fruktansvärda smärtor i benhinnorna när jag promenerar. det blir bara värre och värre ju mer och promenerar så jag kanske behöver vila? jag vet inte . . . önskar att det inte var så. tänk så underbart det hade varit att ta en promenad som inte är så smärtsam att jag nästan börjar grina. jag hade kunnat promenera hur mycket som helst då!
trodde mina nya skor skulle hjälpa med det blev snarare stjälpa. . .

nu ska jag natta en trött liten tjej och hoppas på att vi får somna som vänner.


Kommentarer
Tess, som bara läser bloggar men inte har någon egen

Nu är inte jag någon expert på benhinnor men som jag förstått det så är det väldigt viktigt att vila när man har ont i dom. Tror inte att man kan promenera bort det onda. Blir nog bara tvärtom.



Tror dock inte att dina skor är roten i det onda. Tror nog att du tar ut dig för hårt.



Men som sagt. Jag är ingen expert på vare sig hinnor eller skor.



Hoppas iaf att det slutar göra ont snart så du kan promma i lugn och ro.

2009-05-12 @ 18:51:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar