Onsdag

jag mobilbloggade igår, men jag ser först nu att de inte kommit fram...suck...
förlåt för det, det blev ju då lite dålig uppdatering tyvärr.
hade även en minst lika fullspäckad dag igår som i måndags så det var en trött mamma som hämtade emina på dagis. sen kom sassa till oss och käkade middag och surrade lite och martin jobbade över.

myskväll efter det med Desperate Housewifes. riktigt mysig kväll.

idag regnar det och är mörkt ute. men får man säga att det är härligt? det var så mysigt med emina på morgonen. mörkt och regnigt ute och lite ruggigt. drack te till frukost och mös en massa. emina vaknade av sig själv klockan sex och det var riktigt skönt att slippa väcka henne. blir en mycket gladare tjej då.

i eftermiddag är det storhandling som står på schemat. och tro mig, det behövs!! har nog aldrig någonsin ekat så tomt i våran kyl som det gör just nu..och dessutom tycker jag det är roligt att storhandla så jag är inte ledsen för det. känns som en perfekt dag för ngt sådant.

kommer nog bli lika mycket på jobbet idag men jag ska försöka mobilblogga om jag hinner. hoppas det funkar nu!


Kommentarer
Sassa

Vi var, som sagt, och storhandlade igår. Riktigt skönt att ha välfylld kyl, frys och skafferi! Puss o kram

2009-05-27 @ 10:27:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar