På äventyr

sitter just nu hemma hos boman och grejjar här vid datorn medans de käkar middag.
tog en promenad hit och ska promenera hem också. för att kompensera lite av de förlorade promenaderna denna vecka. skönt att komma hemifrån lite när jag vart ensam hela veckan, men samtidigt saknar jag min boo...
dock är det ju helg snart så då hinner vi förhoppningsvis umgås en massa alla tre!

på lördag kommer mina systrar och hälsar på. ska grilla och mysa.
var evigheter sen vi träffades och jag längtar som en galning!

ni måste bara testa denna låt. grymt skön att promenera till och jag ska inte sticka under stol med att man känner igen sig i en del av det de sjunger...=P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar