Snabbt

denna dagen har faktiskt gått med all världens fart! trodde det skulle kännas långsamt när jag stänger idag men inte det..möte på morgonen (som jag nästan kom sent till), diskussioner som gjorde mig upprörd, sabbade min dag trodde jag, men jag är tillbaka nu. =) och nu har jag just kommit tillbaka från en svettig promenad och lite mat.

som en ny människa!


ikväll vet jag inte riktigt vad jag och emina ska hitta på. rebecca kanske skulle komma förbi en sväng. jag hoppas det för det ska bli sååå spännande att se hennes nypermanentade hår!!

annars blir det bara mys med min lilla stumpa.


det händer så otroligt mycket för henne just nu. pratar en massa, nya ord varje dag, nya lekar, dansar, sjunger, kramas, pussas och busar. min lilla tjej som börjar bli så himla stor och mitt hjärta går nästan sönder av all kärlek när jag tittar på henne...tänk att vi kunde få något så fint!




Update: Blev just meddelad att rebecca och boman kommer till mig ikväll. ska fixa och färga med bomans hår o ha lite girlsnight. underbart mysigt!

jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon...köpte ju nya kläder men de känns inte så party. kanske blir ngt enkelt svart och mina skyhöga gladiatorsandaler till. enkelt och snyggt!
eller har ni några andra förslag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar