Thank god it´s friday!

äntligen fredag! känner att denna vecka varit tuff. inte varit på mitt allra bästa humör och mycket på jobbet...men nu är det helg snart så humöret mitt är i alla fall bättre.
martin for till sthlm imorse med jobbet och kommer hem på söndag så jag och emina kommer vara solo i helgen. både mysigt och trist.
på lördag kommer mina systrar till mig och ska vara barnvakt till emina då jag ska på fest hos rebecca och henrik. ska bli superskoj! jag lägger emina innan jag åker och sen hoppas på att hon sover länge dagen efter. (inte så troligt)

tjuvvägde mig imorse igen och hade gått ner ännu mer. peppad blir jag såklart av detta och då martin som sagt är borta nu så ska jag försöka hinna med en promenad på min lunch idag igen. annars blir det svårt..

nu ska jag ringa min älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar